Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Leitura: Teoria & Prática
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 42 No. 91 (2024)
Vol. 42 No. 91 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.34112/2317-0972a2024v42n91
Published:
2024-08-30
Full Issue
pdf (Português (Brasil))
Editorial
Reading training: a kaleidoscopic view
Marcus Pereira Novaes, Alda Regina Tognini Romaguera, Cláudia Beatriz de Castro Nascimento Ometto
11-12
pdf (Português (Brasil))
Artigos
Narratives in profusion: experiences and epistemic dives of a literacy teacher
Euripa Aparecida Ribeiro de Alcântara, Thiago Henrique Barnabé Corrêa
15-31
pdf (Português (Brasil))
Three gestures of analysis on reading and writing in Natural Sciences
Rafael Margatto Aloisio, Leandro Siqueira Palcha
33-48
pdf (Português (Brasil))
The hero's journey in Querido Lula: cartas a um presidente na prisão
Fátima Lúcia Mauleón, Mauricio Ribeiro da Silva, Barbara Heller
49-63
pdf (Português (Brasil))
Anchieta and educational theater in Brazil
Lara Eliani M.B. da Motta, Paulo Romualdo Hernandes
65-82
pdf (Português (Brasil))
The text on the wall
Silvana Dias Cardoso Pereira, David da Silva Pereira, Marcelo Vicentin
83-94
pdf (Português (Brasil))
Teacher Training for Teaching Literature
Gabriela Trindade, Juliana Brandão Machado, Patrícia dos Santos Moura
95-108
pdf (Português (Brasil))
Resenhas
Mediation of reading and mediator training
Cláudio José de Almeida Mello
111-113
pdf (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Keywords
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems